Na co zwrócić uwagę wybierając agencję eventową i dlaczego wybierzesz BARTBO :-)

ludzie-bartbo-11

Jak wybrać agencję eventową? Na co zwrócić uwagę? Dlaczego jesteśmy tak chętnie wybieraną agencją eventową? Odpowiedź nie jest prosta, ale podejrzewamy, że jest to związane z tym, że oprócz fantastycznego eventu dajemy naszym klientom jeszcze 10 ważnych aspektów:

1. Pewność

Przez 12 lat zrealizowaliśmy ponad 7000 imprez. Codziennie nasi event managerowie konsultują programy wydarzeń rozmawiając z organizatorami imprez z korporacji, mniejszych firm, urzędów innych agencji eventowych czy managerami hoteli. Statystyka z 2013r. pokazała, że organizujemy prawie 3 imprezy każdego dnia roku. Musisz przyznać, że mówiąc o doświadczeniu nie ściemniamy – jakimi to naj, naj organizatorami jesteśmy. Slogany reklamowe mogą być złudne – dowody są niepodważalne i nie potrzebują cukrowania. Zastanów się teraz i zobacz, że trafiłeś do odpowiedniej firmy, sprawdź nasze referencje i zobacz ilu osobom w podobnej sytuacji już pomogliśmy.

2. Wygoda i oszczędność czasu

Zamiast 7 podwykonawców JEDEN. Prawda, że to fantastyczne rozwiązanie? To oficjalny rekord w naszej firmie - tylu podwykonawców byliśmy w stanie zastąpić na realizacji potężnego pikniku w 2013r. Ilość stresu i zmartwień zredukowana do minimum. A uniwersalność naszej oferty pozwoli Ci jeszcze zaoszczędzić wiele cennych minut. Nie musisz ganiać po 5 stronach internetowych albo głowić się co wpisać w wyszukiwarkę aby znaleźć interesujące Cię pomysły na event. U nas znajdziesz propozycję na dzień i na noc. Dla dorosłych i dla dzieci. Na piknik i na team-building. Na wodę i na ląd. Nowości eventowe i klasyczne sprawdzone pomysły na imprezę integracyjną.

3. Pomysłowość

Tworzymy indywidualne scenariusze eventów w oparciu o wytyczne, które nam podasz, a Ty z gotową propozycją możesz iść do swojego klienta. Schemat jest prosty – zadajemy dużo pytań a Ty tylko odpowiadasz. Taki eventowy wywiad z organizatorem. No chyba, że chcesz przejąć inicjatywę to droga wolna. Ty pytasz – my odpowiadamy.

4. Logistyka pod ręką

Działamy na terenie całej Polski i dzięki naszej bazie danych w mig możemy Ci podpowiedzieć, gdzie znajdują się odpowiednie tereny i hotele pod daną imprezę. Co więcej dowiesz się też, np. gdzie można pływać motorówką po jeziorze, bo nie ma strefy ciszy albo ile kosztuje wynajęcia dawnego poligonu. To same praktyczne informacje.

5. Konkurencyjne ceny, czyli dogadamy się +Vat.

Im więcej u nas zamówisz tym większy będzie Twój rabat. Dlaczego? Bo już się poznamy i mniej czasu zajmie nam dogranie z Tobą całej koncepcji. I komu będziesz mógł się tym pochwalić? Przed klientem, a może przed szefem? A może za zaoszczędzone pieniądze przeznaczysz na nagrody dla uczestników i będą uważać Cię za najlepszego organizatora imprez.

6. Szybkość tworzenia ofert

Gwarantuję Ci, że otrzymasz od nas potrzebne informacje o cenie, logistyce albo całą ofertę jeszcze tego samego dnia (no chyba, że wyślesz nam ofertę na kwadrans przed północą to możemy nie dać rady).

7. Gwarancja niezawodności

Doświadczenie nauczyło nas przewidywania utrudnień i odpowiedniego przeciwdziałania. Za Twoją realizację w plenerze będzie odpowiedzialna grupa doświadczonych instruktorów, których działania koordynuje jedna wyznaczona osoba - to ułatwia pracę, przepływ informacji i realizację programu już w plenerze.

8. Elastyczność

W sytuacjach nagłych i nieprzewidywanych możesz liczyć na naszą inicjatywę. Nie zostawimy Cię z Twoim zmartwieniem samemu. Ratowaliśmy już sytuacje w różnych kwestiach, załatwiania dodatkowego: autokaru, nagród, napojów, posiłku, zespołu na wieczór, dj-a, świateł, dekoracji, sceny, namiotów, osób do pomocy, druku agendy itd. ...bo ktoś inny miał okazję popracować ale dał plamę. Znamy to z autopsji.

9. Dostępność sprzętu

Najciekawszych i najbardziej popularnych tematów na event mamy najwięcej w magazynie. Zapewnienie ciągłego dostępu do tych propozycji ofertowych, które są najciekawsze to klucz do wspólnego sukcesu.

10. Spokój organizatora

Bezpieczeństwo uczestników imprezy zawsze było naszym priorytetem tym nie musisz się martwić, chociaż jak wolisz się upewnić to zawsze możesz poprosić o atesty, ubezpieczenia, certyfikaty. Natomiast zwróć uwagę na to jak mało agencji eventowych pokazuje swoje zaplecze. Większość z nich to wirtualne twory. Strona internetowa, która przyjmie każdy tekst i wszystkie zdjęcia ale często tylko jeden numer telefonu komórkowego, który na dzień przed obiecaną realizacją nagle milknie. Ty będziesz zachodził wówczas w głowę co się stało i czy Twoja impreza integracyjna w ogóle się odbędzie. Dlatego zobacz naszą siedzibę. Poznaj ludzi, którzy u nas pracują. Przyjedź do nas na kawę i potem podejmij decyzję o wyborze agencji eventowej do współpracy.

Jeśli przeczytałeś cały tekst to zyskałeś pełną świadomość wyboru i wiedzę co możesz jeszcze dostać od agencji evetnowej. Zanim zdecydujesz się zadzwonić do innej agencji - zastanów się czy rzeczy, o których piszemy są dla nich standardem czy luksusem, za który zapłacisz nerwami, stratą czasu albo gotówką. Nawet jeśli u nas będzie chwilowo zajęty numer telefonu – zadzwoń ponownie lub napisz maila!

Ps.
Jeśli nie przeczytałeś całości to zrób to! Zajmie Ci to 2 minuty – Twoja impreza jest tego warta!

Opublikowano: 2014-04-9
Tagi: doradztwo, event, organizacja
Kategorie: Porady




Poznaj nas


Bartbo Sp. z o.o.
Butryny 100
10-687 Olsztyn
tel. 89 513 32 82
bartbo@bartbo.pl

Biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00