NLP w biznesie

szkolenia-nlp-w-biznesie-01

Czy jesteś zadowolony z rezultatów osiąganych przez Twoją firmę?
Czy Twoi pracownicy w pełni wykorzystują swoje umiejętności?
Czy masz receptę na pokonanie kryzysu?

Jeśli tak, to podziel się swoją wiedzą z innymi przedsiębiorcami, ale jeśli odpowiedziałeś choć na jedno z pytań przecząco, zapraszamy na organizowane przez nas profesjonalne szkolenia z zakresu NLP w biznesie. Poznanie technik NLP pomoże Tobie i Twojej firmie pozostać wśród liderów w branży, pozyskać nowych i utrzymać lojalnych klientów, odkrywać nowe możliwości i najlepsze kierunki wzrostu.

Co oferujemy?

Przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie cykl unikalnych treningów pod wspólnym szyldem „NLP w biznesie”. Podczas szkoleń zaprezentujemy najnowszą, sprawdzoną na świecie i niezwykle skuteczną wiedzę z zakresu wpływania na decyzję wszystkich ludzi, z którymi mamy kontakt. Szkolenie pomoże Ci nie tylko na zdobycie przewagi w biznesie, ale i też na nabycie przydatnych umiejętności perswazyjnych w życiu prywatnym.

Dla kogo?

Szkolenie „NLP w biznesie” adresowane jest do wszystkich tych, którzy aktywnie uczestniczą w procesach sprzedażowych, podejmują się działań negocjacyjnych, czy na co dzień kontaktują się z klientami, w ramach ich kompleksowej obsługi.

Zaznaczamy, że program oferowanych Wam szkoleń ma charakter autorski i został przygotowany specjalnie dla Was! Każdorazowo dostosowujemy poszczególne punkty szkolenia do potrzeb i możliwości konkretnego klienta. Zapewniamy pełną poufność uczestnictwa w szkoleniach.

Warsztat obejmuje 4 dni szkoleniowe, podczas których poznasz techniki, które nie tylko pozwolą pozyskać nowych klientów, lecz także odkryć nowe możliwości i wykreować wzrost. Ramowy program warsztatu obejmuje 4 główne moduły:

Neuropsychologia

Najnowsze badania pozwalają nam efektywniej wykorzystywać nasz mózg, a właściwie trzy mózgi jakie mamy. Możemy świadomie wpływać na emocje w tym nastrój nie tylko własny, ale każdego innego człowieka. Nauczysz się, jak to zrobić umiejętnie i niezauważenie.

Komunikacja

Na podstawie najnowszych badań obejmujących funkcjonowanie ludzkiego umysłu, zasad psychologii społecznej oraz programowania neurolingwistycznego zostaną omówione zasady efektywnej komunikacji. Twoja wiedza zostanie ugruntowana ćwiczenia z zakresu komunikacji interpersonalnej.

Negocjacje

Negocjacje (nie tylko handlowe) powinny być skuteczne. Negocjujemy każdego dnia – ze sprzedawcami, partnerami, małżonkami, pracownikami - z drugim człowiekiem. Chcemy osiągnąć zamierzony cel, który nie do końca jest już celem drugiej strony. Jak to zrobić?

Techniki sprzedaży i obsługi klienta

Na sprzedaży opiera się świat, dotyczy ona prawie każdego aspektu naszego życia. Ważnym jest sprawienia, aby w wyniku zawartej transakcji handlowej korzyści odniosły wszystkie biorące w niej strony. Usatysfakcjonowany i powracający klient jest najlepszą gwarancją sukcesu Twojej Firmy. Wtedy znaczenia nabiera właściwa obsługa klienta.

Czego możesz oczekiwać po zakończonym szkoleniu?

Twoi pracownicy dzięki uczestnictwie w szkoleniu NLP w biznesie, będą potrafili:

  • skuteczniej sprzedawać produkty oraz usługi,
  • stosować techniki negocjacyjne,
  • używać magii języka perswazji,
  • wykorzystać unikalną wiedzę, która wykracza poza sprzedażowe triki,
  • skutecznie oczarować klienta,
  • poradzić sobie z tzw. „trudnym klientem” oraz rozwiązywać konflikty,
  • efektywniej komunikować się, dla osiągnięcia sukcesu,
  • czytać w myślach klienta, wyprzedzając go w reakcjach.

W ciągu tych 4 dni doświadczeni trenerzy Instytutu zapoznają uczestników z mechanizmami działania ludzkiego umysłu oraz nowymi, skutecznymi technikami wywierania wpływu, które pomagają tworzyć korzystne biznesowo związki typu WIN-WIN.




Poznaj nas


Bartbo Sp. z o.o.
Butryny 100
10-687 Olsztyn
tel. 89 513 32 82
bartbo@bartbo.pl

Biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00