O nas

Na skróty:
Ludzie | CSR Bartbo | Sprzęt | Siedziba | Dotacje unijne | Historia działalności | Filozofia działania | Bartbo w liczbach 

Poznaj nasz potencjał i zyskaj pewność:

Bartbo Agencja Eventowa - sukcesywnie od 1997 roku, pomagamy różnym firmom w budowaniu pozytywnych relacji interpersonalnych poprzez organizację i realizację imprez firmowych różnego typu. Długoletnia działalność w branży spotkań MICE zapewniła nam wyjątkowo stabilną pozycję w czołówce rzetelnych organizatorów imprez na krajowym rynku. Klienci, którzy już poznali naszą firmę i filozofię naszego działania twierdzą, że miarą naszego sukcesu nie jest wielkość naszej firmy ale nowoczesność rozwiązań w pracy z ludźmi i dla ludzi. Teraz możesz przekonać się o tym osobiście.

Aby nie rzucać słów na wiatr przyjrzyj się faktom:

  1. Bartbo ma Powera! Od roku 2015 możemy pochwalić się niezwykle prestiżową branżową nagrodą MP Power Award dla najlepszej agencji eventowej w Polsce w kategorii outdoor/teambuilding.
  2. Mamy przyjemność kształcić przyszłych ekspertów z branży na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Event Management. Prezes zarządu naszej agencji eventowej prowadzi wykłady.
  3. Działamy na rzecz rozwoju rynku MICE, jesteśmy członkami Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Branży Eventowej.
  4. Nasza rzetelność została doceniona i wchodzimy w skład Rady Etyki SBE, która wyznacza standardy dobrych praktyk eventowych na polskim rynku.
  5. Działamy w 100% legalnie, posiadamy wpis w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki  nr rej. 11239-28.
  6. Posiadamy ubezpieczenie OC na kwotę 1 000 000 zł.
  7. Jesteśmy właścicielami 3 potężnych magazynów, 350 różnych urządzeń eventowych, floty 65 pojazdów oraz 100 ha różnych terenów pod imprezy. Nad całością czuwa zespół 3 dyrektorów działów, 12 pomysłowych event mangerów, 108 instruktorów i 2 kudłate psy: Frodo i Bella.
  8. Posiadamy własny Park Rozrywki Aktywnej, gdzie możesz osobiście przetestować nasze urządzenia.
  9. Jeśli to jeszcze Cię nie przekonuje do współpracy z nami zobacz dziesiątki listów referencyjnych od naszych klientów :-)

 Ludzie

Zarząd i właściciele

Przemysław Pichalski Przemysław Pichalski
Prezes Zarządu
kom. 600 303 246
przemek.pichalski@bartbo.pl
Michał Gałecki Michał Gałecki
Członek Zarządu
tel. 89 521 64 45
kom. 600 133 021
michal.galecki@bartbo.pl
Grzegorz Pabijanek Grzegorz Pabijanek
Członek Zarządu
kom. 600 303 250
grzegorz.pabijanek@bartbo.pl
Bartosz Bogucki Bartosz Bogucki
Współwłaściciel
 
 
 
Kamila Bogucka Kamila Bogucka
Współwłaściciel

Dział Kreacji i Sprzedaży

Michał Gałecki Michał Gałecki
Dyrektor Działu Kreacji i Sprzedaży
tel. 89 521 64 45
kom. 600 133 021
michal.galecki@bartbo.pl
Katarzyna Kołodzińska Katarzyna Kołodzińska
Sprzedawca, Event Manager
tel. 89 521 64 48
kom. 606 925 507
katarzyna.kolodzinska@bartbo.pl
Michał Aftewicz Michał Aftewicz
Sprzedawca, Event Manager
tel. 89 521 64 44
kom.600 303 249
michal.aftewicz@bartbo.pl
Kinga Remiszewska Kinga Remiszewska
Sprzedawca, Event Manager
tel. 89 521 64 51
kom. 600 853 768
kinga.remiszewska@bartbo.pl
Michał Grabowski Michał Grabowski
Sprzedawca, Event Manager
tel. 89 521 64 46
kom. 600 303 242
michal.grabowski@bartbo.pl
Ewelina Wróbel - Event manager Ewelina Wróbel
Sprzedawca, Event Manager
tel. 89 521 64 56
kom. 600 880 352

ewelina.wrobel@bartbo.pl
Monika Jurgin - Event manager Monika Jurgin
Sprzedawca, Event Manager
kom. 600 820 153
tel. 89 521 64 42
monika.jurgin@bartbo.pl

Dział Marketingu

Przemysław Pichalski Przemysław Pichalski
Dyrektor Działu Marketingu
kom. 600 303 246
przemek.pichalski@bartbo.pl
Dawid Gontarz Dawid Gontarz
Vice Dyrektor Działu Marketingu
kom. 600 303 245
dawid.gontarz@bartbo.pl
Agnieszka Herman Agnieszka Herman
Specjalista ds. Marketingu
kom. 600 142 216
agnieszka.herman@bartbo.pl
Leszek Rochowicz Leszek Rochowicz
Specjalista ds. Marketingu
kom. 600 926 788
leszek.rochowicz@bartbo.pl
Michał Porycki Michał Porycki
Specjalista ds. Marketingu
michal.porycki@bartbo.pl
Kuba Pietrzykowski Kuba Pietrzykowski
Przedstawiciel regionalny
kom. 600 875 305
kuba.pietrzykowski@bartbo.pl
 

Obsługa Klientów Stałych

Paweł Rychlica Paweł Rychlica
Specjalista ds. kluczowych klientów, lider zespołu
kom. 606 926 147
pawel.rychlica@bartbo.pl
Marcin Frąckiewicz - Event manager Marcin Frąckiewicz
Sprzedawca, Event Manager
kom. 600 854 080
marcin.frackiewicz@bartbo.pl
Patrycja Sidorczuk - Asystent, Event manager Patrycja Sidorczuk
Asystent, Event Manager
kom. 600 881 605
patrycja.sidorczuk@bartbo.pl
Magda Kłębucka Magdalena Kłębucka
Specjalista ds. kluczowych klientów, lider zespołu
kom. 600 016 256
magdalena.klebucka@bartbo.pl
Łukasz Łyjak - Asystent, Event manager Łukasz Łyjak
Asystent, Event Manager
kom. 600 854 613
lukasz.lyjak@bartbo.pl
Patryk Paszkiewicz Patryk Paszkiewicz
Specjalista ds. kluczowych klientów, lider zespołu
kom.600 303 243
patryk.paszkiewicz@bartbo.pl

Dział Realizacji i Logistyki

Grzegorz Pabijanek Grzegorz Pabijanek
Dyrektor Działu Realizacji i Logistyki
kom. 600 303 250
grzegorz.pabijanek@bartbo.pl
Hubert Choszczewski Hubert Choszczewski
Logistyk, koordynator eventów
kom. 600 303 247
hubert.choszczewski@bartbo.pl
Arek Paszkiewicz Arek Paszkiewicz
Logistyk, koordynator eventów
kom. 600 303 248
arek.paszkiewicz@bartbo.pl
Damian Filochowski Damian Filochowski
Logistyk, koordynator eventów
kom. 600 880 178
damian.filochowski@bartbo.pl
Marcin Markun Marcin Markun
Manager ds. audio-video, koordynator eventów
kom. 606 927 039
marcin.markun@bartbo.pl
Marcin Bącik Marcin Bącik
Koordynator eventów
kom. 600 886 393
Jarek Patryucha Jarek Patryucha
Koordynator eventów
kom. 600 133 530
Piotr Bartycha Piotr Bartycha
Koordynator eventów
kom. 600 133 057
Piotr Erlik Piotr Erlik
Specjalista ds. zaopatrzenia
kom. 600 887 543

Park Rozrywki Aktywnej

Małgorzata Werner - Menager Parku Małgorzata Werner
Manager Parku i cateringu
kom. 600 133 419
malgorzata.werner@bartbo.pl
Piotr Sobota Piotr Sobota
Manager Parku ds. realizacji
kom. 606 925 503
piotr.sobota@bartbo.pl
Maciej Bielikowicz - Menager Parku Maciej Bielikowicz
Z-ca Managera Parku
kom. 534 997 053
maciej.bielikowicz@bartbo.pl
Iza Dziura - Z-ca Menagera Parku Iza Dziura
Z-ca Managera Parku
kom. 728 497 278
iza.dziura@bartbo.pl
Magdalena Paszkiewicz Magdalena Paszkiewicz
Specjalista ds. organizacji atrakcji dla przedszkoli, szkół, kolonii i obozów
tel. 89 521 64 41, kom. 600 303 241
magdalena.paszkiewicz@bartbo.pl

<

Marta Borowska Kinga Łebkowska
Specjalista ds. imprez indywidualnych, urodziny, panieńskie, kawalerskie
kom. 600 303 244
kinga.lebkowska@bartbo.pl

Sekretariat

Dorota Pabijanek Dorota Pabijanek
tel. 89 513 32 82 w. 4
kom. 600 133 420
dorota.pabijanek@bartbo.pl
Dorota Pabijanek Jolanta Frąckiewicz
tel. 89 521 64 40
jolanta.frackiewicz@bartbo.pl

Pracę w firmie a tym samym obowiązki, prawa i kompetencje rozdzieliliśmy między cztery działy, dzięki temu obsługą Państwa w naszej firmie zajmuje się zespół specjalistów w swojej dziedzinie. Jesteśmy otwarci, komunikatywni i energiczni we wszelkich sprawach, w których mogą się Państwo z nami kontaktować. Każdy z nas wnosi niesamowitą wartość dodaną do naszego Zespołu. Warto zaznaczyć, że każdy z nas, niezależnie od stanowiska, przechodził staż w realizacji imprez, aby poznać od podstaw specyfikę naszej działalności, jaką jest profesjonalna organizacja i realizacja eventów. Wiemy, że efektywna praca jest możliwa tylko dzięki dobrej atmosferze. Dbamy o to, aby przede wszystkim nasi pracownicy stanowili zgrany zespół ludzi, których w codziennych służbowych obowiązkach łączy szacunek, zaufanie i chęć współpracy.

 CSR Bartbo

Nasza działalność jest związana z organizacją różnych aktywności z wykorzystaniem cennych zasobów przyrody. Poszanowanie środowiska naturalnego, jest dla nas normą bo jest to środowisko naszej pracy. Od kilkunastu już lat staramy się ze wszystkich sił by nasze przedsiębiorstwo było firmą przyjazną nie tylko dla klientów, ale również dla otoczenia w którym funkcjonujemy. Pokazywanie dużej wrażliwości na tematy środowiskowe i społeczne nie jest tylko chwilową modą – w naszym przypadku, to element filozofii naszego codziennego działania. Cieszymy się, że nasze starania zostały zauważone i docenione. W roku 2014 otrzymaliśmy nagrodę WaMaBOSS dla Przedsiębiorstwa Społecznie Odpowiedzialnego.

Wspieranie działań strażaków i leśników to również nasza zasługa. Chętnie pomagamy w różnych akcjach społecznych, często też jesteśmy ich inicjatorem. Cyklicznie organizujemy Aktywną Majówkę – charytatywny piknik, z którego dochód przeznaczony jest na potrzeby dzieci z fundacji Gazety Olsztyńskiej „Przyszłość dla dzieci”. Z naszą pomocą odbyła się również akcja „Bezpieczna Butrynówka – 598” mająca na celu poprawę poziomu bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej na odcinku Olsztyn-Zazdrość-Butryny-Zgniłocha. Co roku zapraszamy do odwiedzin naszego Parku Rozrywki Aktywnej Domy Dziecka z naszego powiatu. Pomagamy również ubogim zapewniając transport żywności z siedziby Caritasu w Olsztynie bezpośrednio do szkoły w Butrynach. Systematycznie pomagamy również w akcji „Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy” zapewniając dodatkowe atrakcje dla uczestników imprezy odbywającej się w miejscowości Purda.

20 listopada 2013 roku grupa 20 pracowników z naszej firmy układało rurociąg na dnie jeziora Łajskiego w ramach akcji Stowarzyszenia Ekologicznego Łajs 2000. Naukowcy twierdzą, że zastawka piętrząca wodę i rurociąg o długości 250 m z ujścia rzeki na dno jeziora, ma dostarczyć odpowiednią ilość tlenu by życie w jeziorze wróciło do normy. Głównym motywem powstania Stowarzyszenia było działanie na rzecz ochrony wód jeziora Łajskiego i Rezerwatu Jeziora Kośno. Właściciel firmy Bartbo – Bartosz Bogucki – jest V-ce prezesem Stowarzyszenia.

 Sprzęt

Priorytetem w naszej działalności jest i zawsze będzie bezpieczeństwo. Jesteśmy w stanie zapewnić je naszym klientom korzystając z własnego, atestowanego sprzętu, renomowanych marek. Dokładamy wszelkich starań by w naszej ofercie znajdowały się światowe nowości, które pozwolą nam wyzwolić silne emocje i przyjemne wrażenia ale jednocześnie zagwarantują komfort i bezpieczeństwo użytkowania. Dodatkowym gwarantem naszej pewnej pracy jest ubezpiecznie OC od prowadzonej działalności. Wykorzystanie własnej floty transportowej i własnych narzędzi integracji pomaga nam optymalizować koszty przygotowywanych dla Państwa imprez, dzięki takim oszczędnościom mogą Państwo zyskać dodatkowe atrakcje na imprezie albo nagrody dla uczestników.

 Siedziba

Centrum logistyczne, zbudowane całkowicie od podstaw na potrzeby naszych działań. Łączy funkcjonalność i bezpieczeństwo z potężną przestrzenią magazynowo-biurową - ponad 2000 m2 budynku zostało rozdzielone na części:

  • Przestrzeń biurową, gdzie tworzymy projekty imprez,
  • Przestrzeń magazynową, gdzie przechowywany jest nasz sprzęt
  • Przestrzeń warsztatową, gdzie serwisujemy, konserwujemy i czyścimy urządzenia

Ponadto, 4000 m2 powierzchni parkingu, gdzie stacjonuje flota naszych pojazdów.

 Dotacje unijne

Działalność naszej firmy jako rzetelnego partnera w interesach o szerokich perspektywach rozwoju została pozytywnie oceniona przez organy przydzielające środki unijne na rozwój przedsiębiorstw. Dowodem tego są przyznane dotacje i dynamiczny rozwój firmy.

 Historia działalności

"Początki pracy najłatwiej ocenić z perspektywy czasu, a przez lata działalności i ciągłego gromadzenia sprzętu zrozumiałem najważniejszą rzecz - nasza firma to nie są urządzenia i pojazdy , które posiadamy - nasza firma to nasz Zespół, czyli sami wyjątkowi ludzie". A początek wyglądał bardzo niepozornie...

Działalność Bartbo rozpoczęła się w 1997 roku , początkiem było stworzenie małej bazy noclegowej na Mazurach. Zauważyliśmy wówczas zainteresowanie klientów aktywnym spędzaniem czasu i słabą ofertą w tym zakresie. Turyści przyjeżdżający na Mazury oprócz kajaków, koni czy żagli pragnęli czegoś nowego - bardziej ekstremalnego.

W roku 2001 naszą działalność skierowaliśmy w kierunku osób indywidualnych przebywających na Mazurach. Zakupiliśmy wówczas pierwszych 10 kompletów do gry w Paintball i zaczęliśmy współpracę z małymi zaprzyjaźnionymi pensjonatami. Świeżo upieczeni małżonkowie Bartosz i Kamila Boguccy zdecydowali, że dalej będą rozwijać swoją małą rodzinną firmę. Młodzieńczy zapał Bartka i solidne argumenty przekonały małżonkę by ciężko zarobione przy sezonowej pracy zagranica pieniądze zainwestowała w dwa quady a nie nowe wymarzone auto.

Jak się okazało później decyzja była słuszna. 2002 rok był przełomowym. Zabawa w paintball i przejażdżki quadami, które miały być sposobem na spędzanie wolnego czasu i drobnym uatrakcyjnieniem pobytu naszych klientów przerodziła się w stworzenie profesjonalnej firmy zajmującej się organizacją imprez integracyjnych. Zaczęliśmy poszerzać naszą ofertę, dokupować sprzęt, organizować duże imprezy dla poważnych firm, współpracować z najbardziej renomowanymi hotelami. Naszą działalność koncentrowaliśmy głównie na Mazurach rynek pokazał, że zdecydowanie powinniśmy otworzyć się na Polskę, i tak się właśnie stało. Liczba osób bawiąca się z nami w 2003 roku przekroczyła parę tysięcy a my odwiedzaliśmy nawet najdalsze zakątki naszego kraju.

Kolejne lata działalności owocowały gromadzeniem bezcennych doświadczeń na bazie, których wprowadzaliśmy kolejne zmiany, prężnie rozwijaliśmy i poszerzaliśmy swoją działalność. Gdy w 2008 roku liczba obsługiwanych przez nas imprez wyniosła 543 zdecydowaliśmy, że czas usprawnić procesy logistyczne i organizacyjne a jedyną drogą realizacji tego pomysłu była budowa nowoczesnej siedziby firmy.

 Filozofia działania

Państwa inwestycja w imprezę okaże się dobrą lokatą, bo każdy organizowany przez nas event, incetive, teambuilding czy festyn ma jasno określony i konkretny cel. Dzięki temu nasze wspólne przedsięwzięcie będzie miało ekstremalnie skuteczny wymiar. W pełni możesz czerpać satysfakcję i bezstresowo uczestniczyć w spotkaniu firmowym, bo nasze procedury organizacji i realizacji zapewniają Państwu pełną kotrolę nad przebiegiem organizacji i realizacje imprezy. To klient decyduje jaki jest zakres naszej odpowiedzialności, jeśli zechcą Państwo przejąć inicjatywę to chętnie doradzimy i podzielimy się naszym doświadczeniem.

Dzięki bezpośredniej i wieloletniej współpracy z rzetelnymi partnerami z branży hotelowej, estradowej, gastronomicznej, transportowej, damy Państwu pełen dostęp do źródeł informacji niezbędnych do przeprowadzenia wyjątkowej imprezy. Nasi klienci twierdzą, że zapewniamy psychiczny komfort, bo działamy zawsze na czas i zawsze w ustalony i zaakceptowany wcześniej sposób. Innowacyjność w sferze tworzenia elektronicznych ofert i rezerwacji imprez przekłada się na szybkość i kompleksowość obsługi zapytań oraz świadczy o indywidualnym podejściu do klienta.

Wystarczy jeden telefon lub e-mail do naszych event managerów aby uruchomić procedurę organizacji eventu w tym czasie mogą zająć się Państwo kolejnymi służbowymi obowiązkami lub zapewnić sobie odrobinę wytchnienia. Preferujemy kontakty osobiste, chętnie wybierzemy się do Państwa firmy na spotkanie. Chociaż reagując na Państwa potrzeby równie często my zapraszamy do naszej siedziby, gdzie w miłej atmosferze omówimy szczegóły współpracy i zaprezentujemy na żywo nasze możliwości. Specjalnie zmieniliśmy godziny naszej pracy i teraz pozostajemy dłużej do Państwa dyspozycji. Wiemy, że bycie organizatorem wiąże się z wielką odpowiedzialnością, a dzieląc swoją odpowiedzialność z nami mogą Państwo jedynie pomnożyć korzyści płynące z organizacji spotkań firmowych.

 Bartbo w liczbach

Aby mogli Państwo wyobrazić sobie skalę naszej działalności, stworzyliśmy zakładkę lekką w formie i bogatą w treść, która w kreatywny sposób prezentuje naszą działalność. Tutaj mogą Państwo sprawdzić co mówią o nas liczby.

  • Rocznie wykonujemy około 500 imprez, czyli każdego dnia w roku przeprowadzamy minimum 1 imprezę.
  • Od początku działalności zintegrowaliśmy ok. 190 000 osób, czyli tyle co mieszka w średniej wielkości mieście np. Olsztynie.
  • W szczytowym punkcie sezonu w roku 2010 na sukces naszych imprez pracowało 300 rąk i 150 głów.
  • Po skrupulatnych obliczeniach doszliśmy do wniosku, że wszystkie nasze urządzenia mechaniczne i pojazdy w firmie mają łącznie 264 koła jezdne.
  • Liczba wojskowych ubrań, które znajdują się w naszym magazynie wystarczyłyby, żeby ubrać 846 żołnierzy.
  • W zeszłym roku, nasze auta przejechały łącznie 400 000 km, co oznacza, że skutecznie dotarlibyśmy z imprezą na Księżyc.
  • Nasi pracownicy w ciągu roku zjadają ok. 5 000 hot dogów na stacjach benzynowych i wypijają ok. 15 000 kaw.
  • Dyrektor Działu Logistyki czujny przy telefonie komórkowym 26h/dobę jest lepszy od Chucka Norris'a o jedna godzinę.
  • I na koniec cała nasza ekipa wraz flotą pojazdów (łącznie z 35 quadami) posiada taką moc, że jesteśmy w stanie przeciągnąć mur chiński o 1,5 centymetra

 




Poznaj nas


Bartbo Sp. z o.o.
Butryny 100
10-687 Olsztyn
tel. 89 513 32 82
bartbo@bartbo.pl

Biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00