Szkolenia sprzedaży

Sprzedaż jest podstawa działalności każdej firmy. To fundament, bez którego firma nie ma racji bytu. Sprzedaż jest także sztuką, którą opanowują tylko nieliczni. Profesja handlowca jest jednym z najstarszych zawodów świata, wykonywanym przez wiele osób, ale tylko niektórzy potrafią uzyskiwać w nim ponadprzeciętne efekty. Ci, którzy nie mają w sobie tej smykałki czy daru sprzedażowego zazwyczaj szybko kończą swoją karierę. Nie jest to jednak żadna czarna magia, ani kwestia artystycznego talentu, a techniki efektywnej sprzedaży oparte są na badaniach i obserwacjach psychologicznych. Nadążając za zmianami na światowych rynkach oferujemy Wam szkolenia sprzedażowe, które nauczą Was, jak efektywnie wykorzystać psychologię i techniki sprzedażowe by osiągnąć sukces.
Kariera handlowca zależy w dużej mierze od posiadanych umiejętności i doświadczenia- wiedzy. Musi on bowiem w odpowiedni sposób trafić do klienta, tak by adekwatnie odpowiedzieć na jego potrzeby. Dzisiejszy klient jest jednak wymagający. Jeszcze do niedawna to sprzedawcy byli „królami sytuacji”. Znamienne były słowa Henry`ego Forda, który na początku XX wieku zapewniał swoich klientów, że mogą sobie zażyczyć samochód w każdym kolorze, byle by był to czarny. Aktualnie takie poglądy nijak mają się do pozycji, jaką zdobyli konsumenci.
Nasze szkolenia bazując na najnowszych badaniach i obserwacjach z zakresu psychologii, neurolingwistyki i psychologii społecznej pokazują czym kierują się w podejmowaniu decyzji zakupowych klienci. Nauczysz się jak skutecznie pracować z klientem i odpowiadać na jego potrzeby i oczekiwania. Podczas wszystkich organizowanych przez nas szkoleń sprzedażowych stosujemy dwie zasady: „praktycy praktykom” oraz „najnowsza i sprawdzona wiedza”.
W ramach szkoleń sprzedaży prowadzimy szkolenia z zakresu:
- Technik sprzedaży,
- Technik negocjacji.
Szkolenie „Techniki sprzedaży” bazuje na tezie, że współczesny świat jest światem konsumpcjonizmu, a oparciem dla wszystkich działań podejmowanych przez człowieka jest sprzedaż. Dobra transakcja to taka, która usatysfakcjonuje obie, biorące w niej udział, strony. Usatysfakcjonowany i powracający klient jest najlepszą gwarancją sukcesu firmy. Szkolenie ma aktywną, praktyczną formę i obejmuje wykłady merytoryczne, jak i warsztaty i ćwiczenia, prowadzone w jak najbardziej atrakcyjnej i przystępnej dla kursantów formie. Podczas szkolenia kładziemy na umiejętność budowania trwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem oraz budowanie profesjonalnego wizerunku handlowca.
Ramowy program szkolenia obejmuje:
- Wizerunek profesjonalnego handlowca jako ambasadora firmy w terenie,
- Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klienta,
- Umiejętność efektywnego komunikowania się w celu zawarcie korzystnej umowy handlowej,
- Różne rodzaje rozmów handlowych z klientem (rozmowa telefoniczna i bezpośrednia),
- Nawiązywanie i podtrzymywania korzystnych relacji handlowych,
- „Magnetyczna” prezentacja oferty handlowej,
- Język perswazji,
- Trudni klienci.
Szkolenie „Techniki negocjacji” znajduje zastosowanie nie tylko w pracy zawodowej handlowca, ale również w życiu codziennym. Umiejętność negocjacji wpływa na osiąganie zamierzonych celów, szybko i skutecznie. Uczestnicy szkolenia będą rozwijać i poznawać zdolności zastosowania technik negocjacyjnych, technik antymanipulacyjnych, zadawania pytań, zachowań asertywnych, pozyskiwania informacji czy kreowania pozytywnej atmosfery rozmów.
Ramowy program szkolenia obejmuje:
- komunikacja interpersonalna w negocjacjach,
- strategie negocjacji,
- przygotowanie do negocjacji,
- BATNA, cele minimalne, cele maksymalne,
- proces negocjacyjny, fazy negocjacji i priorytety,
- znaczenie nastawienia psychicznego,
- umiejętności komunikowania się,
- zachowanie równowagi pomiędzy mówieniem i słuchaniem,
- podtrzymywanie pozytywnej atmosfery rozmów,
- interpretowanie sygnałów werbalnych i niewerbalnych,
- taktyki negocjacyjne i manipulacje,
- techniki wpływania na ludzi,
- asertywność w kontaktach biznesowych.
Adresatami naszych szkoleń są: Przedstawiciele handlowi, handlowcy, pracownicy pionów sprzedaży, osoby zajmujące się obsługa klienta, jak również osoby, które prowadzą sprzedaż bezpośrednią… ale tak naprawdę każdy powinien umieć sprzedawać, gdyż w dzisiejszych czasach każde działanie jest sprzedażą.