Catering
Bartbo
Głodni wrażeń i emocji? A może po prostu głodni podczas eventu? Czas pokonać „dużego głoda” i skosztować rozmaitości przygotowanych specjalnie na tą okazję. Nasze usługi w zakresie cateringu, są w pełni kompleksowe. Oprócz smakowitych propozycji doskonale rozumiemy potrzebę odpowiedniej ekspozycji dań i aranżacji wygodnego miejsca, by catering smakował jeszcze lepiej.
Często zadawanie pytania
Tak jak mawiają Norwegowie i Bartbowcy “Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær” czyli: nie ma złej pogody, natomiast są tylko źle dobrane ubrania. Nie boimy się brzydkiej pogody, a awaryjnie na prośbę klienta zabieramy dla uczestników płaszcze przeciwdeszczowe.
Okres zimowy nie wyklucza integracji firmowej. Mamy kilka propozycji. Ciekawym doświadczeniem i przygodą jest offroad. Adrenalina i emocje podgrzewają temperaturę. Dodatkowo nie musimy bać się o pogodę – na głowę nie kapie.Gra terenowa? też jest dobrym rozwiązaniem! Wystarczy ubrać się cieplutko i zrobić kilka kilometrów poszukując punktów kontrolnych oraz zadań do wykonania. Wszystkie scenariusze do środka cieszą się popularnością podczas zimowej aury – maszyna goldberga, na tropie zbrodni, teleturnieje. A co na wieczór? Wieczorem wskakujemy w wystrzałowy outfit i przenosimy się w inne lata – czyli wieczory tematyczne. Do urozmaicenia bankietu/kolacji i wprowadzenia lekkiej nuty rywalizacji proponujemy kasyno z doświadczonymi krupierami.
Nie ma jednej konkretnej ceny i nie jesteśmy wstanie podać jej ,,z głowy’’. Do ceny dmuchańca czy innej atrakcji wchodzi wiele składowych. Dmuchańce mają różne wymiary, możliwości i konstrukcje, co wiąże się też z różną ceną. Istotną kwestią są kilometry, miejsce w którym stanie atrakcja, godziny eventu/pikniku oraz liczba instruktorów do obsługi. Dlatego po uzyskaniu wszystkich potrzebnych informacji, nasz sprzedawca przygotowuję ofertę i przesyła mailem.
Jak najbardziej! Wprowadziliśmy sezonowość sprzętu i atrakcji, co wiąże się z niższymi cenami dla Was. Podzieliliśmy rok na 3 okresy: sezon niski, sezon i sezon wysoki a wszystkie szczegóły wraz z kalendarzem sezonów znajdziecie w naszym cenniku
Czasu nie kupisz, a właśnie to zyskujesz korzystając z naszych usług. Zapewne jeżeli szukasz odpowiedzi na to pytanie, nie organizujesz wyjazdów firmowych na co dzień i jest to dodatek do Twojej pracy. Dzięki skorzystaniu z naszych usług nie wpadniesz na żadną „minę”, nie zapomnisz o istotnym elemencie wyjazdu i przede wszystkim będziesz mógł skupić się na swoich podstawowych obowiązkach. My pracujemy kiedy Ty śpisz.
Ile osób, tyle definicji tego czym jest team building 😉 Jest to przede wszystkim praca w grupie, która jest niezbędna do wykonania powierzonego zadania. Może to być proste zadanie tj. mega supeł, wahadło czy dźwig. Może to być zadanie bardziej kreatywne tj. odpicuj malucha, zbuduj łódź czy stwórz część maszyny goldberga. Może to być to też off road i wypchnięcie auta z błota, pokonanie toru przeszkód w jak najlepszym czasie czy przejście gry terenowej w jak najlepszej strategii. Może to być współpraca podczas zadania na wieczorze tematycznym, gra w black jacka i pokonanie krupiera czy wspólne robienie lasu w słoiku. Więc tak jak widzisz, team building to bardzo szerokie sformułowanie, które można dopasować do wielu elementów Waszego wydarzenia.
Ofertę otrzymasz w ciągu 24h. Może się to wydłużyć w dwóch przypadkach:
1) Mam tak wiele zapytań, że jednak ten czas będzie dłuższy;
2) Twoje wydarzenie jest rozbudowanym projektem, na który potrzebujemy więcej czasu. Rozbudowany projekt to wydarzenie, które trwa kilka dni lub wymaga kontaktu z naszymi podwykonawcami, ponieważ sprzęt czy atrakcja o którą pytasz nie są dostępne w naszej stałej ofercie i musimy sprawdzić jego dostępność.
Jeżeli potrzebujemy więcej czasu na przygotowanie oferty na pewno zostaniesz o tym poinformowany podczas pierwszej rozmowy lub wiadomości.
W cenę sprzętu lub atrakcji, którą od nas zamówiłeś/aś na swoje wydarzenie otrzymujesz od nas: sprawdzony sprzęt, uśmiechniętą obsługę, kable i przewody o ile specyfika sprzętu tego wymaga, niezbędne akcesoria, montaż i demontaż niezbędnego sprzętu.
Na 2-3 dni przed realizacją skontaktujemy się z Tobą, żeby potwierdzić wszystkie istotne elementy wydarzenia, tj. miejsce w którym planowane jest wydarzenie, godziny jego trwania, ilość uczestników jaka bierze w nim udział. Wtedy też poinformujmy Cię, o której nasza ekipa, która będzie odpowiadała za realizację pojawi się na miejscu. Oprócz informacji o czasie przybycia otrzymasz również kontakt do osoby, która na miejscu będzie odpowiadała za realizację całego wydarzenia.
Działamy na terenie całej Polski, od morza aż po Tatry
Czas potrzebny na przygotowanie i spakowanie imprezy jest oszacowywany przez Event Managerów w momencie przygotowywania oferty i jej późniejszych ewentualnych modyfikacji. Nie ma standardowego czasu na przygotowanie i złożenie imprezy. Wszystko zależy od ilości sprzętu i obsługi.
Standardowo przyjmujemy 40% zaliczki, a termin płatności to 7 dni. Te wartości mogą zmieniać się w każdą ze stron w zależności od rodzaju i wielkości wydarzenia.
Kluczowymi informacjami jest termin, ilość uczestników, miejsce i rodzaj wydarzenia. Zawsze jednak staramy się z Wami umówić z Wami na krótką rozmowę telefoniczną lub spotkanie online w celu doprecyzowania szczegółów. Jeżeli bardzo ciężko u Was z czasem na takie spotkanie to oczywiście możemy wymienić się kilkoma mailami.
W naszym zespole mamy osobę, która zajmuje się tworzeniem wszystkich grafik i elementów wizualnych. W związku z tym jesteśmy w stanie zaprojektować Wam wszystkie niezbędne materiały, a ich realizacje zlecić firmom z którymi współpracujemy.
Budżet na pewno bardzo pomaga w przygotowaniu oferty, ponieważ wiemy na co sobie możemy pozwolić. Jeżeli tego budżetu nie ma przygotujemy Wam kilka propozycji, w różnych wariantach cenowych i będziecie mogli zdecydować, która atrakcja jest dla Was odpowiednia pod względem jakości i ceny.
Współpracujemy na stałe z fotografami i kamerzystami, którzy uwieczniają Wasze chwile podczas wydarzenia.
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Z doświadczenia wiemy, że część integracyjna podczas wyjazdu firmowego zazwyczaj trwa około 2-3h jeżeli jest organizowana w ciągu dnia, natomiast program wieczorny to raz coś krótszego (np. Teleturniej – 1h), raz dodatek (np. Kasyno -4h), a raz organizacja całego wieczoru. Jeżeli mówimy o wydarzeniu w formie pikniku to zazwyczaj trwa on od 6 do 8h.